תנאי כניסה למעבדה

נותן השירות: :די.סי.אס מחשבים ותקשורת בע"מ 

ברשבסקי 10, א.ת. ישן ראשל"צ 75363 טל: 03-9596666

* יש לצרף חשבונית רכישה לשם אימות אחריות וזכאות לאחריות

לקוח יקר.  די.סי.אס מחשבים ממליצה ללקוחותיה לגבות את המידע לפני שליחת המוצר לתיקון, 

די.סי.אס מחשבים לא תהיה אחראית לאובדן כלשהו של תוכנות, נתונים או מידע ו/או פגיעה בו ולכל נזק ו/או הפסד ישיר ו/או עקיף אשר עלול להיגרם לך, ו/או לצד שלישי.

בטרם מסירת המוצר לשירות נדרש הלקוח לנטרל את כל סיסמאות האבטחה שבמכשירו, מוצר המגיע עם סיסמאות אבטחה יעבור איפוס של כלל הסיסמאות במהלך השירות.  

הריני מאשר שהובא לידיעתי שעלי לאסוף את הציוד עד תקופה של 60 יום מיום מסירתו, בתום תקופה זו די.סי.אס מחשבים תהיה רשאית להשמיד ציוד זה ו/או לעשות בו כרצונה, 

ולא תהיה לי ו/או לצד שלישי אחר כל תביעה ו/או טענה מכל סוג שהוא כתוצאה מהשמדת הציוד שלא נאסף .  

תיקון שאינו במסגרת האחריות יחויב הלקוח בעלות הבדיקה בסך 100 ש"ח (כולל מע"מ) ובעלות המשלוחים.

אישור הלקוח בע"פ ו/או בכתב להצעת מחיר יהווה התחייבות לתשלום עבור התיקון. במידת הצורך תתבצע עסקה טלפונית בחיוב כרטיס אשראי.  

במקרים בהם הלקוח יאשר תיקון ועלות התיקון היא מעל 100 ש"ח תקוזז עלות הבדיקה ששולמה מסך התשלום.

במהלך השירות תיתכן החלפת המוצר בחדש ו/או מחיקת תוכן מדיית האחסון של מוצרך ו/או פרמוט המדיה מחדש.  

באחריות הלקוח למסור את המוצר לאחר שהסיר את האביזרים ו/או ההתקנים שהצמיד למוצר לאחר רכישתו ( מדבקת מסך, כיסוי ועוד..), 

החברה אינה אחראית ולא תישא בהוצאות של התקנים אלו. אין החברה ו/או יצרן ו/או היבואן אחראים להתרחבות סדק/שבר במוצר בתהליך השינוע ו/או התיקון גם כתוצאה מפתיחתו, 

וללקוח לא תהיה עילה לתביעה מכל סיבה שהיא לרבות החלפת מסך ואי כדאיות תיקון עקב כך.