בעיות כלליות עם תוכנות שהורדתי (הקפאת המסך, חוסר תגובה ועוד)

מתייחס ל: Nintendo Switch Lite,Nintendo Switch, Nintendo Switch Family


המידע במאמר זה עשוי לסייע לך בעת ניסיון להפעיל משחק שהורדת במערכת Nintendo Switch, במידה ונתקלת בבעיות כמו זמן טעינה ארוך, זמן תגובה אטי, הקפאתה של הקונסולה או חוסר תגובה שלה. 

הערה: אם מופיע קוד שגיאה או מוצגת הודעת שגיאה מסוימת, יש לחפש את הקוד או ההודעה במאגר המידע ולפעול על פי ההנחיות המפורטות שם.

פתרונות אפשריים

  • יש להפעיל מחדש את מערכת Nintendo Switch על-ידי לחיצה ממושכת על לחצן POWER (הפעלה/כיבוי) במשך שלוש שניות לפחות, ולאחר מכן ללחוץ על Power Options (אפשרויות הפעלה) ואז על Restart (הפעלה מחדש).
    • אם המערכת לא מגיבה, יש ללחוץ על לחצן POWER (הפעלה/כיבוי) במשך 12 שניות, על מנת לאלץ את המערכת לבצע כיבוי. לאחר מכן, יש להפעיל את המערכת מחדש.
  • יש לבצע עדכון מערכת.
  • יש לבדוק אם קיימים עדכוני תוכנה עבור המשחק הבעייתי.
  • יש לבדוק אם קיימת בעיה של נתונים פגומים.
  • יש למחוק את התוכנה הגורמת לבעיות  ולאחר מכן להוריד אותה מחדש.
  • אם הבעיה נמשכת, ומשתמשים בכרטיס microSD במערכת, יש לנסות את הפעולות הבאות:

הבעיה לא נפתרה

אם הבעיה נמשכת, נא לפנות אלינו לקבלת סיוע נוסף.