כיצד מעבירים משחקים דיגיטליים / חשבונות Nintendo בין קונסולות Nintendo Switch

מתייחס ל: חשבון Nintendo, Nintendo Switch Lite, Nintendo Switch, Nintendo Switch Family


במאמר זה נלמד כיצד להעביר מוצרי תוכנה דיגיטליים שרכשת, חשבונות Nintendo ו/או כיצד לשמור נתונים בין קונסולות של Nintendo Switch.

חשוב

  • אם בכוונתך להשתמש במספר קונסולות באופן שוטף, נא לקרוא על ההבדל בין קונסולה ראשית ולא-ראשית.
  • אם בכוונתך למכור או להשליך קונסולת Nintendo Switch שממנה מעבירים תוכן, מומלץ לאתחל את קונסולת המקור לאחר העברת התוכן לקונסולה השנייה.
  • אם אין לך עוד גישה לקונסולת Nintendo Switch הקודמת (לדוגמה, אם הקונסולה אבדה או נגנבה), מומלץ לשנות את הסיסמה של כל חשבונות Nintendo שהיו משויכים לאותה קונסולה.

מה לעשות

האם גם הקונסולה המקורית וגם זו החדשה נמצאות ברשותך ?

כן, שתי הקונסולות ברשותי.

תחת System Settings (הגדרות מערכת) בקונסולה המקורית, יש להשתמש באפשרות Transfer Your User and Save Data (העברת המשתמש ושמירת נתונים) עבור כל חשבון שרוצים להעביר.

  • אפשר גם לבחור באפשרות Transfer Your Save Data (העברת נתונים שמורים) אם רוצים להעביר קובץ שמירת משחק יחיד למערכת אחרת.
  • כאשר משתמשים באפשרות זו ניתן לשמור את נתוני שמירת המשחק, כולל נתונים של משחקים שאינם תומכים בתכונת הגיבוי Save Data Cloud (שמירת נתונים בענן).
  • לאחר השלמת תהליך זה, חשבון Nintendo המשויך, חשבון המשתמש והנתונים השמורים יימחקו מהקונסולה המקורית לאחר העברתם לקונסולה השנייה.
לא, ברשותי רק הקונסולה החדשה.

אם אין לך גישה לקונסולה המקורית, אפשר עדיין להעביר את חשבון Nintendo ואת המשחקים הדיגיטליים לקונסולת Nintendo Switch אחרת, ולהפוך אותה לקונסולה הראשית בחשבון. יש לבצע צעדים אלה להשלמת התהליך.את נתוני שמירת המשחק שגובו באמצעות תכונת ה- Cloud Save Data (שמירת נתונים בענן) ב-Nintendo Switch Online, ניתן להוריד מחדש אל הקונסולה השנייה, בתנאי שהחברות שלך פעילה.