אם יש צורך לשלוח אלינו את קונסולת Nintendo Switch (יחד עם כרטיסי משחק ואביזרים כלשהם) בחזרה לבדיקה של מחלקת תמיכת לקוחות, יש לפעול לפי ההנחיות להלן כדי לארוז את הקונסולה בצורה בטוחה לצורך שליחה.
הדברים הדרושים:
שלב 1
יש להסיר את כל המשחקים, כרטיסי SD, בקרי Joy-Con והאביזרים מקונסולת Nintendo Switch לפני האריזה.
שלב 2
יש להניח את קונסולת Nintendo Switch, תחנת העגינה, בקרי Joy-Con והאביזרים באריזתם המקורית כדי להגן עליהם מפני נזק.
אם האריזה המקורית אינה ברשותך, יש לעטוף כל פריט בנפרד במטלית רכה.
שלב 3
לאחר מכן יש לעטוף את קונסולת Nintendo Switch בפלסטיק בועות (׳פצפצים׳) ולהניח אותה בקופסה.
יש למלא את הקופסה בפלסטיק בועות או בנייר עיתון, ולצרף מעל עותק של הוכחת הרכישה את פרטי הכתובת ותאור התקלה.
יש לוודא שהחבילה ארוזה באופן מאובטח ושיש הקפדה על ההנחיות.
שלב 4
יש לצרף תווית מודפסת לשליחה עם ברקוד ומספר חבילה שמוצגים בבירור לפני סגירת החבילה, תוך בדיקה שהפריטים מוגנים ושאין רווחים או חללים בתוך האריזה.
שלב 5
מוסרים את החבילה לנקודת המסירה שנבחרה.
בנוכחותכם נציג הנקודה יסרוק את מספר החבילה ויתקבל SMS עם אישור מסירה.
אין להשאיר את חבילה אם היא לא נסרקה ואם לא התקבל אישור מסירה.
שירות לקוחות:
צוות שגרירי נינטנדו עומד לשירותכם בווטסאפ 052-3696928
בימים א-ה 09:00-17:00 (ללא ערבי חג,חגים, ימי שישי ושבת)
ובטלפון 073-7891999
אימייל: support@nintendo.co.il
קטגוריות ראשיות