כיצד להיכנס לחשבון Nintendo

תיאור:

הוראות כניסה שלב אחר שלב לחשבון Nintendo הקיים שלכם.

חשוב: היכולת להשתמש במזהה רשת של Nintendo כדי להיכנס לחשבון Nintendo קיים או כדי ליצור חשבון Nintendo חדש בוטלה. אנחנו מצטערים על כל אי נוחות שתיגרם. אם אתם מתקשים להיכנס לחשבון ה-Nintendo שלכם וכבר השתמשתם בעבר במזהה רשת של Nintendo, קיים עבורכם מידע זמין על הגישה לחשבון זה.

מידע נוסף:

  • לעזרה ביצירת חשבון Nintendo חדשלחצו כאן.
  • אם שכחתם את פרטי הכניסה לחשבון ה-Nintendo שלכם, לחצו כאן.
  • ניתן להשתמש בחשבון Facebook, Google, Twitter או Apple כדי להיכנס לחשבון ה-Nintendo שלכם על ידי קישור ביניהם בהגדרות חשבונכם.
  • בעת כניסה לחשבון ה-Nintendo שלכם דרך יישומון Nintendo לנייד במכשיר iOS (כגון Mario Kart Tour ב-iPhone), תוכלו להיכנס רק באמצעות כתובת הדוא"ל / מזהה הכניסה והסיסמה של חשבונכם. כניסה דרך חשבונות אחרים אינה אפשרית.

מה שאתם צריכים לעשות:

  1. עברו אל https://accounts.nintendo.com.
  2. הזינו את פרטי הכניסה שבהם השתמשתם ליצירת חשבון ה-Nintendo שלכם:
  3. לכניסה אל חשבון Nintendo – הזינו את כתובת הדוא"ל והסיסמה המשויכים לחשבונכם, ולאחר מכן לחצו על 'Sign in' (כניסה).
  4. עבור חשבונות Nintendo בפיקוח (כולל חשבונות ילדים מגיל 15 ומטה), היכנסו באמצעות מזהה הכניסה והסיסמה שלהם (לא אלה של חשבון ההורה/האפוטרופוס).
  5. לכניסה אל Twitter, Facebook, Apple או Google – לחצו על הלחצן עבור השירות המתאים והזינו את פרטי הכניסה שלכם, אם נדרש.
  6. אם אתם מנסים להיכנס דרך יישומון Nintendo לנייד במכשיר iOS (כגון iPhone או iPad), תוכלו לעשות זאת רק באמצעות כתובת הדוא"ל / מזהה הכניסה והסיסמה של חשבונכם. אם אתם מתקשים להיכנס בדרך זו, בצעו את השלבים המופיעים בתוך Unable to Sign In to Nintendo Account on iOS Device (לא ניתן להיכנס לחשבון Nintendo במכשיר iOS).
  7. אם הגדרתם אימות דו-שלבי, תתבקשו להזין קוד נוסף. הפעילו את היישומון Google Authenticator במכשיר החכם שלכם, הזינו את הקוד שהוא מציג ולחצו על 'Authenticate' (ביצוע אימות).
  8. אם אין לכם כרגע גישה ליישומון הזה, לחצו על 'Enter backup codes' (הזינו קודי גיבוי) והשתמשו באחד מקודי הגיבוי שקיבלתם בעת הגדרת האימות הדו-שלבי. (הייתם אמורים להעתיק ולשמור אותם במקום בטוח כלשהו.)