קיים דיליי בהתקן שמע Bluetooth®

המידע במאמר זה עשוי לסייע כאשר אתם משתמשים בהתקן שמע בעל חיבור Bluetooth® עם קונסולת Nintendo Switchשלכם וחוווים דיליי בשמע.

מה נדרש לעשות

  1. עדכנו את הקונסולה שלכם לגרסת המערכת העדכנית ביותר.
  2. אתחלו את הקונסולה שלכם באמצעות לחיצה על לחצן POWER (הפעלה) למשך שלוש שניות, ואז בחירת Power Options (אפשרויות הפעלה) ו-Restart (אתחול).
  3. כבו את התקן הבלוטות ואז הפעילו אותו שוב. ודאו שהוא מוטען באופן מספק.
    1. עקבו אחר ההוראות עבור התקן הבלוטות הספציפי שלכם כדי לחבר אותו שוב.
  4. העבירו את התקן הבלוטות שלכם קרוב יותר אל קונסולת Nintendo Switch שלכם וודאו שלא מצוי ציוד מתכתי או אלקטרוני בין התקן השמע והקונסולה או מסביב לקונסולה.
  5. עקבו אחר כל צעדי פתרון תקלות המומלצים על ידי יצרן התקן הבלוטות שלכם. לעיתים ניתן למצוא תמיכה באתר היצרן או באמצעות פנייה אל היצרן.
  6. חזרו אל הגדרות ה-Bluetooth® Audio® (שמע Bluetooth®) ב-System Settings (הגדרות מערכת) ובחרו Add Device (הוספת התקן) כדי לחפש שוב התקני שמע מסוג בלוטות בטווח הקליטה. בחרו את שם התקן הבלוטות שלכם כאשר הוא נמצא והמשיכו לשחק.

הבעיה לא נפתרה

התקני בלוטות מסוימים עשויים לחוות דיליי או שהוי גם כאשר הקונסולה מגיבה כשורה.

במקרה שהבעיה נמשכת, נסו לחבר התקן בלוטות אחר או אוזניות חוטיות בחיבור אל שקע האודיו.