שאלות נפוצות בנושא מיפוי לחצנים

מה זה מיפוי לחצנים?

זו הגדרה המאפשרת לשנות את קלטי הלחצנים עבור בקרים נתמכים בקונסולות Nintendo Switch.

ניתן גם להשבית את הקלטים עבור לחצנים מסוימים או לשנות את כיוון ידית הבקרה תוך כדי שימוש בבקר ה-Joy-Con באחיזה אופקית סולו.

אילו בקרים נתמכים?

הגדרה זו נתמכת עבור בקרי Joy-Con (L), Joy-Con (R) ו-Nintendo Switch Pro. ניתן לשנות גם את מיפוי הלחצנים של מערכת Nintendo Switch Lite.

אילו לחצנים ניתנים למיפוי מחדש?

ניתן לשנות את המיפוי של כל הלחצנים, מלבד לחצן POWER (הפעלה), לחצני עוצמת הקול, לחצן HOME (ראשי) ולחצן SYNC (סנכרון).

חשוב: לא ניתן להגדיר לחצנים אחרים שיגיבו כלחצני עוצמת קול, כלחצן SYNC (סנכרון) או כלחצן POWER (הפעלה).

האם הגדרה זו חלה גם על ידיות הבקרה?

לא ניתן למפות את התפקודיות הכיוונית של ידיות הבקרה (מעלה, מטה, שמאלה, ימינה וכד') לקלט לחצן. עם זאת, ניתן לשנות את הצד שבו מופעלת כל אחת מידיות הבקרה. לדוגמא, ניתן להגדיר את הקלט של הידית R לידית L.

האם ניתן להחיל הגדרת מיפוי לחצנים על בקרים מרובים?

יש להגדיר כל בקר בנפרד. עם זאת, ניתן לטעון מיפוי קבוע מראש ולהחיל אותו על אותו סוג של בקר. לדוגמה, ניתן לטעון הגדרה קבועה מראש עבור בקר Joy-Con שמאלי בבקר Joy-Con שמאלי אחר, אך לא בבקר Joy-Con ימני.

האם המיפוי נשמר אם משייכים את הבקר לקונסולה אחרת?

לא. הגדרות מיפוי הלחצנים נשמרות בקונסולה, לא בבקר. אם משייכים את הבקר לקונסולה אחרת, הבקרות יחזרו למיפוי ברירת המחדל של הלחצנים.

האם ניתן לשמור הגדרות מיפוי לחצנים מרובות עבור כל בקר?

בכל קונסולה ניתן לשמור עד חמש הגדרות קבועות מראש שונות עבור בקר ה-Joy-Con (L), חמש עבור בקר ה-Joy-Con (R)וחמש עבור בקר ה-Nintendo Switch Pro.

נראה כי הבקר אינו מגיב כיאות. כיצד יודעים אם מיפוי הלחצנים השתנה או הושבת?

בכל סוגי התפריטים, סמל מפתח ברגים המופיע לצד הבקר שבשימוש, בפינה השמאלית התחתונה של מסך המגע, מציין כי קיים מיפוי לחצנים מוגדר משתמש עבור בקר אחד או יותר. משמעות הדבר היא כי המיפוי של לחצן אחד או יותר השתנה או שהלחצן הושבת.

חשוב

האם הגדרות מיפוי הלחצנים של השחקן חלות במהלך משחק?

לאחר החלת הגדרות מיפוי הלחצנים הרצויות על הבקר, הן יחולו כמעט על כל המצבים האפשריים ב-Nintendo Switch, כולל משחקים, Nintendo eShop, תפריט HOME (ראשי), מצב שחזור וכד'.יש לזכור כי הגדרות מיפוי הלחצנים מושבתות אוטומטית במהלך פעולות מסוימות, כגון בדיקת לחצני הבקר, כיול ידיות הבקרה, כיול בקרות תנועה וכד'.