תיאור:
תקשורת האלחוטית בין בקר ה- Joy-Con לבין הקונסולה Nintendo Switch מתחברת ומתנתק שוב ושוב.
מה לעשות
אם בקר ה-Joy-Con אינו מזוהה כשהוא מחובר, יש לעיין במאמר בקר ה- Joy-Con לא מזוהה או לא נקלט כאשר מחובר לקונסולה.
2. יש לוודא שהקונסולה מעודכנת עם גרסת המערכת העדכנית ביותר.
אם הקונסולה כבר מעודכנת, יש להפעיל אותה מחדש על ידי לחיצה ממושכת על הלחצן POWER (הפעלה) למשך שלוש שניות, ולאחר מכן לבחור “Power Options” (אפשרויות הדלקה) ו “Restart” (הפעלה מחדש.)
3. יש לבדוק אם לבקרי Joy-Con יש את עדכון הקושחה העדכני ביותר.
4. יש לנתק את בקרי Joy-Con ולהתחיל משחק או לנווט בין התפריטים כדי לראות אם הבעיה עדיין קיימת.
האם הבעיה עדיין קיימת ?
יש להמשיך להשתמש בקונסולה Nintendo Switch כרגיל ולעקוב אחר המצב.
כן
הבעיה לא נפתרה:
אם הבעיה נמשכת עם בקר Joy-Conאחד בלבד, יהיה צורך לשלוח לתקון את ה-Joy-Con.
אם הבעיה מתרחשת במספר בקרי Joy-Con, יהיה צורך לשלוח את הבקרים והקונסולה לתיקון.
שירות לקוחות:
צוות שגרירי נינטנדו עומד לשירותכם בווטסאפ 052-3696928
בימים א-ה 09:00-17:00 (ללא ערבי חג,חגים, ימי שישי ושבת)
ובטלפון 073-7891999
אימייל: support@nintendo.co.il
קטגוריות ראשיות