חיבור וניתוק מתמשך של התקן שמע Bluetooth® מהקונסולה

המידע במאמר זה עשוי לסייע כאשר התקן שמע בעל חיבור Bluetooth® אותו שמרתם אל קונסולת Nintendo Switch שלכם מתחבר ומתנתק באופן מתמשך במהלך השימוש.

מה נדרש לעשות

  1. עדכנו את הקונסולה שלכם לגרסת המערכת העדכנית ביותר.
  2. אתחלו את הקונסולה שלכם באמצעות לחיצה על לחצן POWER (הפעלה) למשך שלוש שניות, ואז בחירת “Power Options (אפשרויות הפעלה)” ו-“אתחול“.
  3. כבו את התקן הבלוטות ואז הפעילו אותו שוב. ודאו שהוא מוטען באופן מספק.
    1. עקבו אחר ההוראות עבור התקן הבלוטות הספציפי שלכם כדי לחבר אותו שוב.
  4. ודאו שאינכם עושים שימוש בתכונות אלחוטיות מקומיות, כמו משחקים מרובי שחקנים במספר קונסולות. לא ניתן להשתמש בתכונות שמע בלוטות בו זמנית עם תקשורת אלחוטית מקומית.
  5. ודאו שלא משויכים יותר משני בקרים לקונסולה. ניתן לשייך עד שני בקרים אלחוטיים בו זמנית עם התקן שמע בלוטות.
  6. העבירו את התקן הבלוטות שלכם קרוב יותר אל קונסולת Nintendo Switch שלכם וודאו שלא מצוי ציוד מתכתי או אלקטרוני בין התקן השמע והקונסולה או מסביב לקונסולה.
  7. חזרו אל הגדרות ה-Bluetooth Audio (אודיו בלוטות) ב-System Settings (הגדרות מערכת) ובחרו את שם ההתקן שלכם, ואז בחרו Remove Device (הסרת התקן). פעולה זו תסיר את ההתקן מהקונסולה כך שתוכלו שוב להוסיף אותו.
  8. בחרו Add Device (הוספת התקן) כדי לחפש שוב את התקן הבלוטות שלכם. בחרו את שם ההתקן שלכם כאשר הוא נמצא.
  9. המשיכו לשחק כדי לבדוק שהבעיה נפתרה.

הבעיה לא נפתרה

במקרה שהבעיה נמשכת, עקבו אחר כל צעדי פתרון התקלות המומלצים על ידי יצרן ההתקן.

האם הבעיה נפתרה?

כן

אם מידע זה סייע לך לפתור את הבעיה, הכל מוכן! למידע על מוצרי Nintendo, מומלץ לבקר באתר של Nintendo שם אפשר להתעדכן בכל החידושים האחרונים.

לא

התחברו להתקן בלוטות אחר באמצעות צעדי השיוך שלנו ובדקו אם הבעיה חוזרת על עצמה.

האם הבעיה חוזרת עם התקן שמע בלוטות אחר?

כן

כאשר הבעיה מופיעה עם כל התקני שמע בלוטות, יהיה צורך בתיקון קונסולת Nintendo Switch.

לחצו כאן כדי להזמין תיקון.

לא

כאשר התקן שמע בלוטות חלופי נשאר מחובר, ייתכן וישנה תקלה בהתקן המקורי.

אנא המשיכו להשתמש בהתקן התקין והקפידו לבקר באתר של Nintendo שם אפשר להתעדכן בכל החידושים האחרונים.