המידע במאמר זה עשוי לסייע כאשר התקן שמע בעל חיבור Bluetooth® אותו שמרתם אל קונסולת Nintendo Switch שלכם מתחבר ומתנתק באופן מתמשך במהלך השימוש.
מה נדרש לעשות
הבעיה לא נפתרה
במקרה שהבעיה נמשכת, עקבו אחר כל צעדי פתרון התקלות המומלצים על ידי יצרן ההתקן.
האם הבעיה נפתרה?
אם מידע זה סייע לך לפתור את הבעיה, הכל מוכן! למידע על מוצרי Nintendo, מומלץ לבקר באתר של Nintendo שם אפשר להתעדכן בכל החידושים האחרונים.
התחברו להתקן בלוטות אחר באמצעות צעדי השיוך שלנו ובדקו אם הבעיה חוזרת על עצמה.
האם הבעיה חוזרת עם התקן שמע בלוטות אחר?
כאשר הבעיה מופיעה עם כל התקני שמע בלוטות, יהיה צורך בתיקון קונסולת Nintendo Switch.
לחצו כאן כדי להזמין תיקון.
כאשר התקן שמע בלוטות חלופי נשאר מחובר, ייתכן וישנה תקלה בהתקן המקורי.
אנא המשיכו להשתמש בהתקן התקין והקפידו לבקר באתר של Nintendo שם אפשר להתעדכן בכל החידושים האחרונים.
שירות לקוחות:
צוות שגרירי נינטנדו עומד לשירותכם בווטסאפ 052-3696928
בימים א-ה 09:00-17:00 (ללא ערבי חג,חגים, ימי שישי ושבת)
ובטלפון 073-7891999
אימייל: support@nintendo.co.il
קטגוריות ראשיות