אין קול מאוזניות המחוברות ל-Nintendo Switch

תיאור:

בעת שימוש באוזניות עם קונסולת Nintendo Switch כאשר אתם מחזיקים את המכשיר או שהוא במצב שולחני, אין קול.

מידע נוסף:

כאשר הגדרת Mute When Headphones Are Disconnected (השתק כאשר האוזניות מנותקות) מופעלת, ניתוק אוזניות או חיבור התקן בלוטות אודיו ישתיק את הרמקולים של הקונסולה שלכם עד לחיצה על כפתורי עוצמת הקול של הקונסולה, או עד השבתה ידנית של אפשרות זו.

מה נדרש לעשות:

האם הבעיה מופיעה בעת שימוש באוזניות חוטיות או אוזניות בלוטות אלחוטיות?

חוטי
  1. ודאו שהקונסולה שלכם עודכנה לגרסת המערכת העדכנית ביותר.
  2. כאשר האוזניות מחוברות אל הקונסולה, השתמשו בלחצני עוצמת הקול “+” ו-“-” כדי להתאים את העוצמה, או התאימו את עוצמת הקול ממסך ההגדרות המהירות

  1. כאשר נשמע קול מהאוזניות שלכם, אך נראה שעוצמת הקול יחסית חלשה, ייתכן שמופעלת הגדרת Lower Maximum Headphone Volume (החלש עוצמת קול מקסימלית באוזניות). נסו להשבית הגדרה זו.
  2. כאשר אתם משתמשים באוזניות בלוטות, ודאו שהן מחוברות לקונסולה שלכם ברגע זה, והשתמשו בבקרות עוצמת הקול באוזניות כדי לוודא שעוצמת הקול מוגברת.

האם נשמע קול מהאוזניות כאשר הן מחוברות לקונסולה?

כן

המשיכו להשתמש בקונסולה כרגיל ועקבו אחר המצב.

לא
  1. כאשר הקונסולה מנותקת מתחנת העגינה, נתקו את האוזניות. לאחר מכן השתמשו בלחצני עוצמת הקול “+” ו-“-” כדי להתאים את העוצמה, או התאימו את עוצמת הקול בקונסולה שלכם באמצעות מסך ההגדרות המהירות.
    1. כאשר לא נשמע קול מהרמקולים בקונסולה שלכם, לחצו כאן.
  2. חברו את האוזניות חזרה אל הקונסולה וודאו שהן מוחדרות היטב אל שקע האוזניות.
  3. אם עדיין אין קול, בדקו את הקונסולה עם אוזניות חלופיות.
    1. אם הבעיה נמשכת, נסו לבדוק את תקינות האוזניות באמצעות מכשיר אחר.

הבעיה לא נפתרה:

כאשר עדיין אין קול גם בעת שימוש באוזניות חלופיות, או כאשר האוזניות פועלות עם מכשיר אחר אך לא עם הקונסולה, יש צורך לבצע תיקון בקונסולת Nintendo Switch.

לחצו כאן כדי להזמין תיקון.

בלוטות אלחוטיס
  1. ודאו שהקונסולה שלכם עודכנה לגרסת המערכת העדכנית ביותר.
  2. השתמשו בלחצני עוצמת הקול “+” ו-“-” כדי להתאים את העוצמה, או התאימו את עוצמת הקול ממסך ההגדרות המהירות
  1. כאשר נשמע קול מהאוזניות שלכם, אך נראה שעוצמת הקול יחסית חלשה, ייתכן שמופעלת הגדרת Lower Maximum Headphone Volume (החלש עוצמת קול מקסימלית באוזניות). נסו להשבית הגדרה זו.
  2. ודאו שאוזניות הבלוטות שלכם משויכות ומחוברות לקונסולה שלכם ברגע זה.
  3. כאשר באוזניות שלכם מותקנים בקרות עוצמת קול נפרדים, הגבירו את עוצמת הקול באוזניות שלכם.

האם נשמע קול מהאוזניות כאשר הן מחוברות לקונסולה?

כן

המשיכו להשתמש בקונסולה כרגיל ועקבו אחר המצב.

לא
  1. כאשר הקונסולה מנותקת מתחנת העגינה, נתקו את חיבור השמע בלוטות. לאחר מכן השתמשו בלחצני עוצמת הקול “+” ו-“-” כדי להתאים את העוצמה, או התאימו את עוצמת הקול בקונסולה שלכם באמצעות מסך ההגדרות המהירות.
  2. כאשר לא נשמע קול מהרמקולים בקונסולה שלכם, ייתכן ויסייע לכם המידע ב-אין קול באחד או שני הרמקולים כאשר הקונסולה אינה בתחנת העגינה.
  3. הסירו את השיוך השמור של אוזניות הבלוטות שלכם, ואז שייכו אותן שוב.
  4. אם עדיין אין קול, בדקו את הקונסולה עם אוזניות חלופיות. ייתכן וישנה בעיה באוזניות.
    • אם הבעיה נמשכת, נסו לבדוק את תקינות האוזניות באמצעות מכשיר אחר.

הבעיה לא נפתרה:

כאשר עדיין אין קול גם בעת שימוש באוזניות חלופיות, או כאשר האוזניות פועלות עם מכשיר אחר אך לא עם הקונסולה, יש צורך לבצע תיקון בקונסולת Nintendo Switch.