אחריות היצרן מכסה את אביזרי Nintendo לשימוש במערכות בNintendo Switch (להלן, “המוצר”).
בכפוף לתנאים ולמגבלות להלן, חברת Nintendo of Europe GmbH שכתובתה Herriotstr. 4, 60528 פרנקפורט, גרמניה (להלן, “Nintendo”) מבטיחה לצרכן הרוכש את המוצר בישראל (“את/ה”) כי לתקופה של 12 חודשים מהמועד שבו רכשת את המוצר, המוצר יהיה נקי מפגמים בחומרים ובייצור. בתקופת האחריות, Nintendo תחליף את המוצר או חלק במוצר, אם נמצא בו פגם בחומר או בייצור וזאת בתנאי שימוש רגילים במוצר, למעט הפרטים והמקרים המפורטים בהמשך.
אחריות זו אינה מכסה:
כיצד לממש את האחריות
על מנת לממש אחריות זו, עליך:
על מנת לממש את האחריות, צור/צרי קשר עם מחלקת תמיכת לקוחות של היבואן. פרטי ההתקשרות מפורטים בתעודה זו להלן.
לפני מסירת המוצר ליבואן, עליך להסיר או למחוק כל קבצים או נתונים פרטיים או סודיים.
במסירת המוצר ליבואן את/ה מסכים/ה שNintendo והיבואן לא יהיו אחראים לכל אובדן, מחיקה או השחתה של הקבצים או הנתונים שלך שלא נמחקו או הוסרו.Nintendo ממליצה בחום לגבות את כל הנתונים שלא מחקת או הסרת. יש לשים לב שכתלות בסוג התיקון, ייתכן שיימחקו נתונים או תוכן אחר השמור בזיכרון של המוצר, וייתכן שלא תוכל/י לקרוא נתונים או תוכן אחר שנשמר על כרטיס ה-SD/מיקרו SD או כל התקן אחסון חיצוני אחר, או לייבא אותם בחזרה למוצר לאחר התיקון. בעת מסירת המוצר ליבואן, בבקשה:
אם לאחר שNintendo בחנה את המוצר היא מסכימה שמדובר במוצר פגום, Nintendo (על-פי שיקול דעתה הבלעדי) תתקן או תחליף את החלק שגורם לפגם, או תחליף את הרכיב הרלוונטי במוצר, ללא חיוב.
אם תקופת האחריות המוזכרת לעיל של 12 חודשים חלפה במועד שבו היבואן קיבל הודעה על הפגם או שהפגם לא מכוסה באחריות, ייתכן שNintendo בכל זאת תסכים לתקן או להחליף את החלק שגרם לפגם או להחליף את הרכיב הרלוונטי במוצר (על-פי שיקול דעתה הבלעדי). לקבלת מידע נוסף, ובמיוחד פרטים לגבי עלויות של שירותים כאלה, אנא צור/צרי קשר עם מחלקת תמיכת לקוחות של היבואן.
אחריות היצרן לא פוגעת בזכויות המגיעות לך על פי חוק, לדוגמה, חוקי הגנת הצרכן, כרוכש/ת המוצר.
ההטבות שתוארו לעיל מוסיפות על זכויות אלה.
היבואן הרשמי בישראל (לעיל ולהלן: “היבואן”): תור גיימינג בע”מ
רחוב ראול ולנברג 4 תל אביב
טלפון: 0737891999 פקס: 079-5729263
מחלקת תמיכת לקוחות של היבואן
support@nintendo.co.il